Weddingplanner Houvast Het vertrouwen, de samenwerking en dan DE dag van het huwelijk.
Weddingplanner
Jullie gaan trouwen of een partnerschapsregistratie aan. Van harte gefeliciteerd. Dit moet een dag worden om nooit meer te vergeten. Laten jullie liever niets aan het toeval over en willen er ook zeker van zijn dat alles tot in de puntjes wordt geregeld? Ik neem graag de organisatie over. De planning, styling, budgetbewaking en de contacten met de leveranciers. Bij ons eerste gesprek bespreken we jullie wensen en de vele mogelijkheden.
Weddingplanner Houvast
* Maakt in samenwerking met jullie een draaiboek
* Zorgt voor de beste leveranciers
* Geeft adviezen en ideeën
* Bewaakt het budget
* Is het aanspreekpunt voor jullie, de gasten en de leveranciers
Trouwambtenaar Houvast
Jullie zijn op zoek naar een trouwambtenaar die ervoor gaat zorgen dat het DE dag van jullie leven gaat worden. Dan ben ik de persoon voor jullie. Door mijn werk als ambtenaar Burgerlijke stand heb ik al veel huwelijken mogen voltrekken. Ieder bruidspaar is uniek en heeft weer heel andere wensen. Dat maakt het zo ontzettend leuk. Dat ik als trouwambtenaar ervoor mag zorgen om de huwelijksdag iets speciaals te geven. Zo uniek, zo liefdevol, zo vol geluk. De huwelijksvoltrekking zal er een zijn van deze tijd. Natuurlijk ook met een lach en een traan. Traditioneel, ontspannen, met humor of stijlvol: Er is heel veel mogelijk en eventuele speciale wensen hoor ik graag.
Kennismaking
Bij ons gesprek krijg ik aan de hand van een vragenlijst een goed beeld van jullie verhaal en wensen. Het zal een speech worden die bij jullie hoort en later ook zullen zeggen wat was dat ontzettend leuk. De fijne herinneringen aan deze dag met de trouwambtenaar die jullie dag mag verrijken. Laat me weten wanneer jullie gaan trouwen, dan kom ik graag langs voor een kennismakingsgesprek.
Vraag informatie aan
Beoordelingen
Rudolf & Renate
INA ENORM BEDANKT VOOR HET ZO GOED ORGANISEREN VAN ONZE BRUILOFT! Het was tijdens corona, dat wij besloten om definitief samen verder te gaan. We zijn al iets ouder en wilden graag volop kunnen genieten van onze tweede en laatste bruiloft! Dan moet je niet zelf van alles gaan regelen en al helemaal niet op de dag zelf bezig moeten zijn met allerlei organisatorische zaken. Met een druk internationaal opererend bedrijf ontbrak ons ook simpelweg de tijd om van alles en nog wat uit te gaan zoeken. Bovendien dachten we aan een driedaags evenement, zodat onze vele buitenlandse gasten, waaronder ook heel wat goede zakelijke relaties van ons, ook een beetje Nederland konden ontdekken, het land waar ik ben grootgebracht. Al jaren in het buitenland wonend, betekende dit een zoektocht via het internet naar wie dat voor ons zou kunnen doen. We kwamen terecht bij Weddingplanner Houvast. Na een eerste gesprek met Ina wisten we het zeker: deze dame weet van aanpakken en is naar alle waarschijnlijkheid bij uitstek geschikt om onze trouwerij tot in de puntjes te verzorgen. We werden niet teleurgesteld; integendeel! Ina ging aan de slag en pakte het e.e.a. voortvarend aan, nadat honorarium en ons totale budget bekend waren. Al snel bleek, dat Ina ook op de kleintjes bleef letten, hetgeen natuurlijk nooit verkeerd is als je in Nederland bent geboren…. Ina zocht van alles uit: de overnachtingsplekken, de restaurants voor diner en lunch, onze trouwlocatie op het IJsselmeer, maar ook de bus, die ons gezelschap een aantal dagen moest gaan vervoeren. Ook de bloemen, de bruidstaart en de fotograaf werden niet vergeten. Ina wist zelfs, dat er heel wat procedures te doorlopen zijn als je in het buitenland woont en dan in Nederland wilt gaan trouwen. Met engelengeduld – vreselijk die ambtenarij tegenwoordig – heeft ze ook dit voor elkaar gekregen…. Daar onze gasten deels uit het buitenland kwamen moest er niet alleen in het Nederlands worden gecommuniceerd. Ook dat was geen probleem! Daar de meeste gasten de Duitse taal het beste machtig waren deed Ina de eigenlijke huwelijksvoltrekking met ook nog eens een heel persoonlijk verhaal over ons, in het Duits! Nee, we weten beide zeker, dat we niet nog een keer zullen gaan trouwen, maar als dit toch zo zou zijn, dan zouden we weer bij Ina aankloppen! Ina enorm bedankt voor het zo goed organiseren van onze bruiloft!
Robin en Karen
De reden dat we voor Houvast (Ina) hebben gekozen is omdat zij erg enthousiast was. Wij kregen daardoor direct het gevoel dat het goed zou komen en hoefden zelf niets te regelen, ideaal! Ina heeft een prachtige locatie geregeld bij de Ruyghe Venne. De eigenaar van de Ruyge Venne gaf ons het gevoel dat we erg welkom waren. Wij hebben hierdoor prachtige foto’s gekregen en zelfs twee videoclips! Ook de prijs viel erg mee, zeker in vergelijking met andere weddingplanners. Kortom, onze verwachtingen waren overtroffen!
Rutger en Eliza
Onze eerste indruk van Ina was dat ze een enthousiaste, gedreven, kleurrijk, open en vrolijk persoon is die weet waarover ze het heeft als het om bruiloften gaat. Ze kan goed organiseren en neemt je daarbij zo veel uit handen als nodig is en zorgt dat alles in goede banen wordt geleid. Zo waren er op de dag voor onze bruiloft en op de morgen zelf nog een aantal dingen die niet liepen zoals verwacht waarbij Ina ervoor heeft gezorgd dat dit direct werd opgelost. Wij hebben daardoor geen stress hoeven te ervaren op de dag zelf en onze familie kon ook vrij genieten van de huwelijksdag. We zijn erg blij dat Ina er voor ons was die dag. Als je kwaliteit en enthousiasme zoekt, kies dan voor Ina als je weddingplanner! Dank je wel Ina voor alles!
Jan
De organisatie was geweldig in één woord gezegd. Het was een hele leuke samenwerking en we waren er super blij mee. Een aanrader !!
Ruben
Donderdag 24 mei hebben wij een fantastische bruiloft gehad mede mogelijk gemaakt door onze Weddingplanner Houvast, we hebben ontzettend genoten en Ina heeft ons echt ontzorgd samen met haar assistente Evelien, ze gaven alles duidelijk en op tijd door aan de gasten en ondanks de strakke planning eigenlijk nooit in tijdnood gezeten, kies je voor Weddingplanner Houvast dan krijg je een hele warme persoonlijk die heel veel plezier heeft in haar werk en geniet van de mensen waarvoor ze aan het werk is!
Be en
Hoi Ina, We willen je langs deze weg even hartelijk bedanken voor alle diensten die je hebt geleverd om onze trouwdag tot een onvergetelijke dag te maken. Geweldig zoals jij alles tot in de puntjes voor ons hebt geregeld. We raden alle bruidsparen Weddingplanner Houvast aan . Liefs Be en Ina.