Categoriën
Welkom, bezoeker
Wilt u meedoen aan de discussies? Als u een account heeft, kunt u hier inloggen. Als u nog geen account heeft, vraag er dan een aan via de link onder dit formulier.
-
- CommentAuthorhenna
- CommentTimeJul 6th 2009
De meningen zullen wel verdeeld zijn na 27 jaar getrouwd te zijn geweest met mijn nu weer nieuwe echtgenoot vinden we het niet nodig om het weer te vieren omdat we er geen geld voor hebben heb wel eenpakje van internet gekocht en er zal wel een bloemetje zijn maar ga op de gratis dag trouwen en met mijn eigen autotje er heen en sävonds een etentje met zijn 2e wat is hier over je mening laat het me weten -
- CommentAuthorCarola Schlahmilch
- CommentTimeAug 30th 2009
Hallo Henna,
Zo had ik het ook gewenst. Lekker met n tweetjes, want je doet het tenslotte voor jullie.
Mijn partner denkt er helaas anders over, dus het duurde drie jaar voordat ik eindelijk overstag ging om het met alles erop en eraan te doen.
Maak er een fijne dag van samen, mijn wens was zelfs, lekker achterop de fiets naar het stadhuis!
Wij trouwen pas in juli 2010 en moeten nog van alles regelen, maar het liefst deed ik het zoals jullie hoor..geniet samen!
Met vriendelijke groet, Carola -
- CommentAuthorMarieke
- CommentTimeMar 3rd 2010 gewijzigd
Zo wilde wij het eerst ook doen, maar toch knaagde er wat. En hebben we uiteindelijke besloten om echt alleen de mensen uit te nodigen die we graag zien/contact mee hebben. De rest hebben we lak aan dus je moet hoe jullie het zelf willen, zolang je maar niet twijfeld en spijt krijgt
Groetjes,
Marieke -
- CommentAuthorfrida
- CommentTimeMar 3rd 2010
hallo
ik trouw voor het eerst ,maar mijn vriend voor de tweede keer. hij zei altijd gewoon met ons tweeen en dan klaar onder dat we het vertellen aan de famillie.maar we gaan met 20 personen na het stad huis en daarna gaan we uit eten met hun .
ik ga a.s vrijdag 5 maart in ondertrouw en 1 oktober trouwen .
groeten frida
1 tot 4 van 4