Categoriën

Welkom, bezoeker

Wilt u meedoen aan de discussies? Als u een account heeft, kunt u hier inloggen. Als u nog geen account heeft, vraag er dan een aan via de link onder dit formulier.

• CommentAuthormiranda
    • CommentTimeMar 9th 2010

Hallo,

Wij willen graag trouwen in een mooie weelderige tuin, klein en knus want we willen het graag klein en low budget houden. En deze hebben wij niet, en ook niet in onze familie/vriendenkring. Het mooiste zou zijn als we gebruik kunnen maken van een tuin van iemand. De catering wil ik het liefst ook in eigen beheer houden, dus hapjes en drankjes zelf verzorgen. Is er iemand die hier raad op weet? Iemand met een mooie tuin in de buurt van Amersfoort die zegt: ik wil best mijn tuin (en keuken en toilet) beschikbaar stellen voor een groep van ongeveer 20 man. Deze persoon is dan uiteraard van harte welkom op ons feestje. Het is een wat ongewone vraag, maar niet geschoten is altijd mis...
  1.  
    Beste Miranda,
    Ik weet een hele mooie prachtige locatie voor je in Noord Brabant. Een prachtige wijngaard waar je heerlijk buiten kunt eten in een schitterende omgeving. Catering kan geregeld worden maar hoeft niet. Ook kun je hier de huwelijksvoltrekking laten plaatsvinden.
    Ik ben weddingplanner onder de naam Bloom wedding en kan voor bruidsparen een schitterende feest organiseren ook low budget. Als je interesse hebt of meer informatie wilt dan hoor ik het graag. www.bloomwedding.nl

Ik kan je foto's toesturen als je wilt.

groeten, Shirley